Thursday 26 April 2012

Smoothie με φράουλα και μπανάνα

Σκέφτεστε τίποτε πιο δροσερό και υγιεινό??
Φρέσκα φρούτα, γάλα και γιαούρτι, όλες οι βιταμίνες σε ένα ποτήρι!
Απολαύστε το ένα χαλαρό πρωινό ή και κάποιο απογευματάκι!
Ακόμα κι αν τα πιτσιρίκια σας αρνούνται πεισματικά το πρωί να πιουν το γάλα τους, φτιάξτε σε ελάχιστο χρόνο ένα δροσερό smoothie, που θα το λατρέψουν γιατί θα τους θυμίσει μιλκ σέϊκ ή παγωτό.
Γιατί τα smoothies γίνονται πανεύκολα, αρκεί να έχετε φροντίσει να έχετε στην κατάψυξη παγωμένα φρούτα.
Για πολύ καιρό έφτιαχνα τα smoothies μου βάζοντας στο μπλέντερ πολλά παγάκια μαζί με τα υπόλοιπα υλικά, όπως υποδεικνύουν και οι περισσότερες συνταγές για smoothies.
Όμως έτσι το αποτέλεσμα δεν με ικανοποιούσε, γιατί το μείγμα γινόταν αρκετά «νερουλό» και δεν είχα την βελούδινη υφή που ήθελα.
Έτσι ανακάλυψα το κόλπο με τα παγωμένα φρούτα.
Κόβω δηλαδή τα φρούτα μου σε μικρότερα κομμάτια, αφού πρώτα τα πλύνω καλά και τα ξεφλουδίσω αν χρειάζεται, και τα βάζω στην κατάψυξη.
Όταν θελήσω να φτιάξω ένα smoothie, βάζω στο μπλέντερ τα παγωμένα φρούτα και τα υπόλοιπα υλικά, και στην στιγμή έχω ένα απολαυστικό και προπάντων υγιεινό λαχταριστό ρόφημα.
Πάμε να φτιάξουμε το αγαπημένο μου, με φράουλα και μπανάνα!
Θα χρειαστούμε:
250 γρ. φράουλες (ζυγισμένες καθαρισμένες)
2 μικρές μπανάνες (ή 1,5 μπανάνες αν είναι μεγάλες)
200 γρ. γιαούρτι στραγγιστό
400 ml φρέσκο γάλα
3-4 κουταλιές ζάχαρη άχνη
Στην πράξη:
Πλένουμε καλά τις φράουλες και τις κόβουμε σε τέταρτα.
Ξεφλουδίζουμε τις μπανάνες και τις κόβουμε σε μικρότερα κομμάτια.
Στρώνουμε σε ένα πλαστικό ταπεράκι αντικολλητικό χαρτί κουζίνας και απλώνουμε εκεί τα φρούτα, φροντίζοντας να είναι όσο πιο στεγνά γίνεται.
Βάζουμε το ταπεράκι στην κατάψυξη, ώστε να παγώσουν καλά τα φρούτα.
Όταν θελήσουμε να φτιάξουμε το smoothie μας, βάζουμε στο μπλέντερ τις παγωμένες φράουλες και μπανάνες.
Προσθέτουμε και όλα τα υπόλοιπα υλικά μας.
Τα χτυπάμε όλα πολύ καλά, μέχρι να πάρουμε ένα βελούδινο μείγμα.
Σερβίρουμε σε ψηλά ποτήρια, με χοντρά καλαμάκια.
Αν θέλουμε το μείγμα μας λιγότερο πηχτό, το αραιώνουμε με λίγο γάλα.
Οι παραπάνω δόσεις γεμίζουν 5 ποτήρια.
Καλή επιτυχία, και καλή απόλαυση!!
Να και ένα βραβείο από την αγαπημένη μας Κικίτσα (Tante Kiki).
Κική μου σε ευχαριστούμε πολύ πολύ!

Κι ένα πανέμορφο τριαντάφυλλο-δωράκι από την γλυκιά Αννούλα (annaxeiras).
Την ευχαριστούμε από καρδιάς!
Να έχετε όλοι μια πολύ όμορφη μέρα!!

66 comments:

tanyadmin said...

ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑ..μ αρέσουν πολύ τα smoothies<,,τέλειο το έφτιαξες....τι καλο είναι ότι μπορείς να τα φτιάξεις με ό,τι φρούτο θες και υπάρχει σε αφθονία στην αγοράααα....φιλιααααααααα

Ειρήνη Ε. said...

Έλενα, καλημέρα. Ευχαριστούμε για το πρωινό δροσιστικό κέρασμα. Θα το τιμήσουμε δεόντως.
Τον συγκεκριμένο τρόπο για την παρασκευή των smoothies, δεν το ήξερα. Συνήθως η κόρη, βάζει παγάκια, φρούτα και γάλα. Γίνεται πιο υδαρές.
Θα δοκιμάσουμε και αυτόν τον τρόπο.

Effie's Sweet Home Designs said...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΕΝΑ ΜΑΣ!
ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΡΟΣΙΣΤΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΦΡΟΥΤΟΠΟΤΟ ΣΟΥ!!!!!ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΤΟ ΡΟΔΟ!!!!!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

ΕΥΓΕΝΙΑ said...

Τέλεια ιδέα, ότι πρέπει για τις ζεστές μέρες που έρχονται!

Unknown said...

Ελενάκι ωραία η ιδέα σου με τα παγωμένα φρούτα....και την συγκεκριμένη συνταγή θα την δοκιμάσω οπωσδήποτε λόγω της μπανάνας και φράουλας που είναι τα αγαπημένα μου...φιλάκια...

ΕΛΕΝΑ said...

Kαλημέρα Τάνια μου!
Πολύ σωστά το λες!
Με όποιο φρούτο ή συνδυασμό φρούτων θέλεις, μπορείς να έχεις στην στιγμή ένα υγιεινό smoothie!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ειρήνη μου αυτός ο τρόπος με τα παγωμένα φρούτα, με έχει βολέψει πολύ και κάνει το smoothie πολύ πιο βελούδινο.
Σε κάθε περίπτωση βέβαια, χρειαζόμαστε ένα "δυνατό" μπλέντερ, για να θρυμματιστούν τα παγωμένα φρούτα ή τα παγάκια αν χεησιμοποιήσουμε.
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Εφάκι μου, είπα να σας δροσίσω λίγο, μιας και οι ζεστούλες βλέπω ξεκινήσανε!
Αλλά να σας δροσίσω νόστιμα και υγιεινά!
Πολλά φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ευγενία μου έτσι όπως τα λες!
Φιλιά, καλή σου μέρα!

ΕΛΕΝΑ said...

Ευάκι μου είναι πανεύκολο να το φτιάξεις!
Φράουλα και μπανάνα είναι και ο δικός μου αγαπημένος συνδυασμός!
Φιλάκια!

ΥΓ. Εμείς πρέπει να κανονίσουμε καφεδάκι, κάτι μου είπαν τα κορίτσια και χάρηκα πολύ!!!!!!

eleni said...

Καλέ τι ωραίο, εύκολο και νόστιμο;;;; Καλά έχω ούτως η αλλιώς στο πρόγραμμα να πάω τ' απόγευμα σούπερ - μάρκετ και για φράουλες... οπότε... '' smoothie '' τρέμεεεεεε.... αχαχαχα
Υπέροχο!!!!!
Καλήμέρα Έλενα μου!!!

Anonymous said...

Smoothie!!! Ότι πρέπει για σήμερα που έχει ζέστη!!! Φιλάκια!!!

mari beika said...

Πολύ ωραία ιδέα αυτή για τα παιδιά!!
και όχι μόνο!!
Θα το εφαρμόσω άμεσα μπορώ να πω.
Φιλιά πολλά.

Selcouth said...

Ωωωω! Άρχισαν τα όμορφα, τα καλοκαιρινά! Άντε να ξαναμπώ σε μια σειρά και να ξαναρχίσω τις μαγειρικές-ζαχαροπλαστικές προσπάθειες!

Πολλά φιλιά Έλενά μου!

simonmad said...

Με ενθουσίασε η πρότασή σου! Μπανάνα και φράουλες είναι κι εμένα απ' τα αγαπημένα μου! Θα δοκιμαστεί οπωσδήποτε! Καλό απόγευμα :-))

Eleni said...

Ελενάκι είναι τέλειο και πολύ δροσερό!!!Φοβερή η εκτέλεση το κάνει ακόμη πιο δελεαστικό.........!!!
Φιλάκια!!!!

Ερμιόνη said...

Smoothies τα τέλεια και δροσιστικά!
Ιδανικά για τις ζέστες, φρουτώδη και ελαφριά!
Υπέροχη πρόταση Ελενάκι και ο συνδυασμός φρούτων που χρησιμοποίησες απίθανος!
Φιλάκια πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι, βουρ για φράουλες και smoothie χα χα χαα!!!
Θα το λατρέψεις, εγώ 4 φορές σε μια βδομάδα το έκανα για χάρη των αντρών μου!
Φιλιάααα!!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Beauty str πριν από λίγο επέστρεψα, πραγματικά ζεστή μέρα σήμερα!
Οτι πρέπει για κάτι δροσιστικό και νόστιμο!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι, για μικρά και μεγάλα παιδιά θα έλεγα!
Είμαι σίγουρη θα σου αρέσει πολύ!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Selcouth που είσαι εσύ κοπέλα μου??
Ολα καλά??
Εσύ είπαμε, μας έχεις βάλει τα γυαλιά πολλές φορές, οπότε ξεκίνα!!
Φιλιάααα!!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλό απόγευμα Simonmad μου, σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου είναι πράγματι απίστευτα δροσερό, νομίζω ότι πρέπει για αυτήν την εποχή!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ερμιονάκι μου και ο δικός μου αγαπημένος συνδυασμός.
Αν και μπορούμε να φτιάξουμε άπειρους συνδυασμούς, ας μην ξεχνάμε ότι οσονούπω (καλά, ποια είμαι ε?? χα χα χα) θα κυκλοφορήσουν τα πολυαγαπημένα καλοκαιρινά φρούτα!
Φιλάκια!

Maria B. said...

Τέλειος ο συνδιασμός Λενάκι, μπανάνα και φράουλα ότι πιο γευστικό υπάρχει !!!!

πολύ ωραία η παρουσίασή του !!!!

γεια στα χεράκια σου.


φιλια πολλά πολλά

cook said...

genius Elena genius!ιδιοφυες το κολπο με τα φρουτενια παγακια!κι εγω το ιδιο προβλημα εχω,μερσιιιι!!!

Vita said...

Έχω ένα λαιμό χάλια αλλιώς θα το έφτιαχνα πάραυτα! Καταγράφεται για αργότερα!

ΕΛΕΝΑ said...

Mαράκι μου σε ευχαριστώ πολύ!
Ελα να τσουγκρίσουμε τα ποτήρια μας:)
Φιλιά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Αναστασία μου με βόλεψε απίστευτα αυτό το κολπάκι!!
Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Vita μου περαστικά σου, ελπίζω να μην είναι κάτι σοβαρό!
Πολλά φιλιά!

Μαριλένα said...

να προσθέσω πως, αν τα συγκεκριμένα φρούτα είναι ολίγον τι άγουρα, αν αντικαταστήσουμε το στραγγιστό γιαούρτι μ' ένα 2% κι αν αντί ζάχαρης προσθέσουμε στέβια, γίνεται ένα ωραιότατο smoothie και για διαβητικούς (καθένας με τον πόνο του :Ρ)

Ελενα μου, ευχαριστώ πολύ πολύ για την ιδέα :))

φιλιά πολλά κόρες

την καλησπέρα μου!

Βάσω - Οι ιστορίες της μαμάς! said...

Είναι πολύ ωραία τα smoothies και δροσερά για τώρα το καλοκαίρι.
Τα φρούτα που χρησιμοποίησες τα τρώμε πολύ οπότε θα το δοκιμάσουμε.

ελευθερία said...

Τέλεια τα smoothies σου. Μου αρέσουν πολύ, αλλά που είναι επιτέλους αυτό το καλοκαίρι για να μπορέσουμε να τ΄απολαύσουμε?

Rena said...

Ελενα τη δροσιά του να 'χεις!!!!

Elena said...

Συμφωνώ μαζί σου Έλενα μου....είναι δροσερό, υγιεινό και νοστιμότατο!!!! Συγχαρητήρια για το βραβείο και το υπέροχο τριανταφυλλάκι σου!! Πάω το να φτιάξω και θα το απολαύσω στο μπαλκόνι.... στην υγειά σου!! Φιλάκια!

Lila Xagorari said...

Είσαι μεγάλο ταλέντο κυρία μου!!! Φιλιά δροσερά!!!

Leviathan said...

Καταπληκτικά τα smoothies σου!! Να σαι καλά!!!! Να πω πως το υπέροχο blog σας είναι η πρότασή μου για αυτή την εβδομάδα...καλό βράδυ εύχομαι!!

Sophie said...

Δροσερό και γευστικό το ποτάκι σου Έλενα θα το δοκιμάσω σίγουρα γιατί έρχονται ζέστες!!!Φιλάκια!!!

mia said...

Μου αρέσει!!!!!! καλησπέρα Ελενάκι μου...

Δημιουργία said...

Αρωματικο και πολυ δροσερο το smoothie σου.Ακομα βαζω φραουλες στον καταψυκτη για να φτιαχνω παγωμενα smoothies,εξαλλου ειναι και ευκολο κερασμα για το καλοκαιρι.

ΕΛΕΝΑ said...

Μαριλενάκι μου έχεις απόλυτο δίκιο!
Είδες άμα έχεις ... τον πόνο σου τι έξυπνες και νόστιμες ιδέες βρίσκεις??
Φιλιά πολλά πολλά!

Δημιουργία said...

Επανερχομαι! Πολυχρονο το αγορι σου, να ειναι χιλιοχρονο,χαρουμενο και παντα ευτυχισμενο.

ΕΛΕΝΑ said...

Βασούλα μου αξίζει να το δοκιμάσεις!
Φιλάκια, καλό βράδυ!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελευθερία μου που είναι??
Αυτό περιμένω κι εγώ χα χα χαα!
Ε τώρα πια δεν νομίζω να μας ξανακάνει κρύο πάντως!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ρενάκι μου ευχαριστώ πολύ!
Αλλά το καλοκαίρι, έτσι??
Φιλιά!!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου να το φτιάξεις και να το απολαύσεις!
Γίνεται τόσο εύκολα εξάλλου!
Πολλά φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Λιλάκι, συνεχίζεις να με κάνεις να κοκκινίζω σαν φράουλα χα χα χαα!
Φιλιά πολλά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Leviathan μου το είδα και σε ευχαριστώ πάρα πολύ, δεν έχω λόγια!
Σε ευχαριστούμε από καρδιάς!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Σοφάκι μου και από ότι λένε αναμένονται μεγάλες ζέστες!
Οπότε κάτι δροσιστικούλι το χρειαζόμαστε όσο να ναι!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Γεια σου Mia μου, σε ευχαριστώ πολύ!!!
Πολλά φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Κατερίνα μου νομίζω το πιο δροσιστικό κέρασμα για το καλοκαιράκι!

Σε ευχαριστώ πολύ και για τις ευχές σου για τον γιόκα μου!
Μα πως το ήξερες?
Μην μου πεις ότι το θυμάσαι από πέρισυ?
Πολλά φιλιά!

Katrina said...

Περασα να σου δωσω τις ευχες μου για το παλικαρι σου!!!Να ειναι παντα γερος και ευτυχισμενος!!!!Να τον χαιρεσαι!!!!Καλο βραδυ!!!!Φιλια!!!

Tante Kiki said...

Υπέροχο Έλενά μου!!! Τα έχει όλα όπως είπες... Να είχα ένα τώρα!!!! Φιλιά

Jenny said...

Ωραίο και δροσιστικό! Μπράβο Έλενα!
Πέρνα μια βόλτα από τα μέρη μου, σε περιμένει σημαντική έκπληξη! Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Κατρινάκι μου σε ευχαριστώ από καρδιάς καλή μου!
Να χαιρόμαστε όλοι τα παιδάκια μας, να είναι πάντα γερά και καλότυχα!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Κικίτσα μου μακάρι να μέναμε κοντά, να σου φτιάχνω κάθε μέρα!
Αν κι εσένα τα χεράκια σου φτιάχνουν πολύ καλύτερα!
Πολλά πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Τζενούλα έεεεεεερχομαι!!!
Φιλιά!!

syros2js said...

Αν και είμαι fan του χειμώνα(!), μια λέξη μου βγαίνει αυθόρμητα με αυτό το υγιεινό σου δημιούργημα:
ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ!!!
Όλα υπέροχα!!!
Και η λεπτομέρεια: Το λουλουδάκι ανάμεσα στα ποτήρια!!!
Super!!!
Καλό Σαββατοκύριακό!!!
Φιλιά!!!

Μουσική προ-ΠΑΙΔΕΙΑ ''Η Ροδούλα και τα μουσικά της αστεράκια'' said...

Πω πω!!!!!!!!!! Τι ρόφημα είναι αυτό Έλενά μου, θα το φτιάξω το απόγευμα κιόλας. Μμμμ το λειγουρεύομαι χαχαχαχα
Πολλά φιλάκια Έλενά μου, και σε ευχαριστώ γι' αυτή τη συνταγή.
Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!!!

Vasia b. said...

Τα πιο τέλεια Smoothies που έχω δει ποτέ!!!
Μπράβο Λενάκι σ΄ευχαριστούμε για την υπέροχη ιδέα!!!!!
Μου αρέσει να έχει το smoothie αυτή την βελούδινη υφή που περιγράφεις και θα φτιάχνεται από τώρα και όλο το καλοκαίρι!!!!
Πολλά πολλά φιλάκια!!!!!

Stella's Κουζινομπερδέματα said...

Λατρεύω τα smoothies, Έλενα.
Το ίδιο και τα μικρά μου.
Στο περίπου έτσι τα φτιάχνω και εγώ, μόνο που χρησιμοποιώ γάλα εβαπορέ και γιαούρτι με κάποια γεύση φρούτου.
Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο.

ΕΛΕΝΑ said...

syros2js κι εγώ λατρεύω ότι μου θυμίζει καλοκαιράκι!
Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

ΕΛΕΝΑ said...

Ροδούλα μου δεν έχεις παράπονο ε??
Εβαλα και κάτι υγιεινό αυτήν την φορά;-)
Πολλά πολλά φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Βασάκι μου και με τα καλοκαιρινά φρούτα μπορούμε να φτιάξουμε ένα σωρό λαχταριστά smoothies!
Πολλά πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Στελίτσα μου ωραία ιδέα και το γιαούρτι με γεύση φρούτου, για ακόμη πιο ενισχυμένη γεύση!
Φιλιά!

Unknown said...

μμμ πόσο θα ήθελα ένα τώρα!
Καλό σ/κ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...