Monday 1 August 2016

Πως καταψύχουμε πάστα ελιάς, πελτέ ντομάτας και σάλτσες pesto


Από τις πιο εύκολες καταψύξεις είναι αυτές των διαφόρων «αλοιφών»
Αν φτιάχνετε σπιτικές σάλτσες pesto ή πάστα ελιάς, ξέρετε ότι η διάρκεια ζωής τους δεν είναι και ιδιαίτερα μεγάλη - λίγες εβδομάδες μόνο – μιας και δεν περιέχουν συντηρητικά.
Εγώ επειδή κάθε καλοκαίρι που έχω στην διάθεσή μου μπόλικο φρέσκο βασιλικό φτιάχνω αρκετές ποσότητες από το αγαπημένο μου pesto λιαστής ντομάτας (συνταγή σύντομα), έχω σωθεί με την κατάψυξη.
Αλλά κι αν έχουμε πελτέ ή πάστα ελιάς ή pesto που τα αγοράσαμε κάποια στιγμή και βλέπουμε ότι σύντομα θα λήξουν, δεν τρελαινόμαστε να τα χρησιμοποιήσουμε άρον άρον, απλά για να μην πάνε χαμένα. Και φυσικά δεν τα πετάμε.
Τα καταψύχουμε και όποτε τα χρειαστούμε τα έχουμε στην διάθεσή μας.
Η αν αγοράσαμε ή φτιάξαμε παραπάνω ποσότητα από όση σύντομα θα χρειαστούμε, τα βάζουμε στην κατάψυξη και είμαστε μια χαρά!
Πάμε να δούμε τι κάνουμε!

Το να καταψύξουμε τις παραπάνω «αλοιφές» δεν έχει καμιά δυσκολία.
Με ένα κουταλάκι παίρνουμε ποσότητες από αυτές και τις ακουμπάμε σε ένα πιατάκι ή δισκάκι.

Βάζουμε το πιατάκι στην κατάψυξη, ως οι κουταλίτσες των αλοιφών να παγώσουν καλά.
Θα χρειαστεί περισσότερη ώρα από το να καταψύχαμε κάτι άλλο, διότι οι αλοιφές αυτές περιέχουν λάδι που καθυστερεί την κατάψυξή τους.
Όταν παγώσουν καλά, τις κλείνουμε σε ένα σακουλάκι και τις φυλάμε στην κατάψυξη για πολλούς μήνες.
Όταν χρειαστούμε μια ποσότητα, αφαιρούμε από το σακουλάκι όσα «κουταλάκια» χρειαζόμαστε και φυλάμε στην κατάψυξη τα υπόλοιπα.
Μπορούμε ακόμα αντί να τις βάλουμε σε σακουλάκι, να τις φυλάξουμε σε ένα πλαστικό ταπεράκι, δίπλα δίπλα (αυτό εμένα με βολεύει περισσότερο).
Μπορούμε και να καταψύξουμε ολόκληρα βαζάκια με τις αλοιφές αυτές.
Μια φίλη μου που της έμαθα το «κολπάκι» με την κατάψυξη των αλοιφών, μου είπε ότι τα βάζει σε θήκες από παγάκια και αυτό την έχει βολέψει πολύ.
Διαλέξτε τον τρόπο που βολεύει εσάς και αποθηκεύστε στην κατάψυξη τις αλοιφές που δεν θέλετε να πάνε χαμένες, για να τις χρησιμοποιήσετε όποτε εσείς θέλετε!
Γιατί είπαμε ….. τίποτε δεν πετάμε και τίποτε δεν πάει χαμένο!
Καλή επιτυχία, καλή βδομάδα, καλό μήνα να έχουμε!
Για οποιαδήποτε απορία, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε στο μέιλ μας syntageskardias@yahoo.com είτε στην ομάδα ή την σελίδα μας στο facebook κι εμείς θα χαρούμε να σας απαντήσουμε.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...